Értékesitési adminisztráció
Forradalmasítsd az értékesítési folyamataidat!
Több lead, gyorsabb üzletkötés!
Bízd ránk az értékesítési adminisztrációt, és mi gondoskodunk a hatékony, pontos és gyors ügyintézésről! Az adminisztráció automatizálásával a cégek átlagosan 10-15%-os hatékonyságnövekedést érnek el, míg az AI-t használó értékesítők hetente legalább egy órát spórolnak meg a rutinfeladatokon.
Automatizáció a nagyobb hatékonyságért
Az adminisztratív terhek csökkentésével az értékesítők idejük akár 61%-át is értékes, bevételtermelő feladatokra fordíthatják, szemben az iparági átlag 39%-ával. Ez több időt jelent a valódi ügyfélkapcsolatok építésére és az üzletkötések felgyorsítására.
Minden deal-aktivitás (hívás, e-mail, találkozó) automatikus rögzítése.
CRM frissítések, ajánlatok és számlák automatizált kezelése.
Automatikus utánkövetés és emlékeztetők, hogy egyetlen üzlet se ragadjon be.
Profi, AI által személyre szabott dokumentumok egy kattintással.
Hogyan generálunk minőségi leadeket?
A sikeres értékesítés alapja a folyamatos és megbízható lead-áramlás. Stratégiánk több, egymást erősítő csatornára épül, hogy a lehető legszélesebb releváns közönséget érjük el és alakítsuk őket potenciális ügyfelekké.
Célzott PPC kampányok
Google Ads, Facebook és LinkedIn hirdetésekkel pontosan azokat a felhasználókat célozzuk, akik aktívan keresik a termékedet vagy szolgáltatásodat.
SEO és tartalommarketing
Értékes tartalmakkal (blogposztok, e-könyvek, whitepaperek) építünk szakértői státuszt és vonzzuk be organikus forgalmat a keresőmotorokból.
Személyre szabott e-mail marketing
Automatizált, szegmentált e-mail kampányokkal gondozzuk a leadeket, releváns információkkal segítve őket a vásárlási döntésben.