Értékesitési adminisztráció

Forradalmasítsd az értékesítési folyamataidat!

Több lead, gyorsabb üzletkötés!

Bízd ránk az értékesítési adminisztrációt, és mi gondoskodunk a hatékony, pontos és gyors ügyintézésről! Az adminisztráció automatizálásával a cégek átlagosan 10-15%-os hatékonyságnövekedést érnek el, míg az AI-t használó értékesítők hetente legalább egy órát spórolnak meg a rutinfeladatokon.

Automatizáció a nagyobb hatékonyságért

Az adminisztratív terhek csökkentésével az értékesítők idejük akár 61%-át is értékes, bevételtermelő feladatokra fordíthatják, szemben az iparági átlag 39%-ával. Ez több időt jelent a valódi ügyfélkapcsolatok építésére és az üzletkötések felgyorsítására.

  • Minden deal-aktivitás (hívás, e-mail, találkozó) automatikus rögzítése.

  • CRM frissítések, ajánlatok és számlák automatizált kezelése.

  • Automatikus utánkövetés és emlékeztetők, hogy egyetlen üzlet se ragadjon be.

  • Profi, AI által személyre szabott dokumentumok egy kattintással.

Hogyan generálunk minőségi leadeket?

A sikeres értékesítés alapja a folyamatos és megbízható lead-áramlás. Stratégiánk több, egymást erősítő csatornára épül, hogy a lehető legszélesebb releváns közönséget érjük el és alakítsuk őket potenciális ügyfelekké.

Célzott PPC kampányok

Google Ads, Facebook és LinkedIn hirdetésekkel pontosan azokat a felhasználókat célozzuk, akik aktívan keresik a termékedet vagy szolgáltatásodat.

SEO és tartalommarketing

Értékes tartalmakkal (blogposztok, e-könyvek, whitepaperek) építünk szakértői státuszt és vonzzuk be organikus forgalmat a keresőmotorokból.

Személyre szabott e-mail marketing

Automatizált, szegmentált e-mail kampányokkal gondozzuk a leadeket, releváns információkkal segítve őket a vásárlási döntésben.